top of page

Book

Dziękuje za wiadomość

Rezerwacja w Magnolia Club jest prosta i całkowicie elektroniczna.

 

Wystarczy formularz, szybki e-mail lub telefon. My przygotujemy umowę, podpiszemy ją elektronicznie i prześlemy do Ciebie. Twoje miejsce będzie zarezerwowane dopiero po odesłaniu przez Ciebie podpisanej umowy i po zaksięgowaniu wpłaty.

Bez papieru, bez stresu, w pełni online.

​

Krok 1. Zgłoszenie chęci udziału

Klient zgłasza chęć udziału w wycieczce poprzez:

  • formularz na stronie Magnolia Magnolia Club,

  • wiadomość e-mail,

  • rozmowÄ™ telefonicznÄ….

​

W zgłoszeniu klient podaje:

  • imiÄ™ i nazwisko,

  • dane kontaktowe (e-mail, telefon),

  • dane uczestników (jeÅ›li jedzie wiÄ™cej osób),

  • termin i nazwÄ™ wycieczki,

  • inne informacje istotne dla realizacji wyjazdu (np. alergie, preferencje).

​

Krok 2. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia

Po otrzymaniu zgłoszenia wysyłamy klientowi wiadomość e-mail (lub SMS) z potwierdzeniem i informacją o przygotowaniu umowy.

​

Krok 3. Przygotowanie i podpisanie umowy przez organizatora

Organizator przygotowuje umowę o udział w imprezie turystycznej oraz podpisuje ją elektronicznie. Forma elektroniczna umowy jest w pełni ważna prawnie.

​

Krok 4. Przesłanie umowy klientowi

Umowę wysyłamy e-mailem w formacie PDF wraz z instrukcją podpisu:

  • link do podpisu elektronicznego lub

  • informacja o możliwoÅ›ci odesÅ‚ania skanu/zdjÄ™cia podpisanej umowy.

​

Krok 5. Podpis klienta i wpłata

Rezerwacja miejsca nastÄ™puje wyłącznie po speÅ‚nieniu obu warunków:

  • odesÅ‚aniu organizatorowi podpisanej przez klienta umowy,

  • dokonaniu i zaksiÄ™gowaniu wpÅ‚aty (zaliczki lub peÅ‚nej kwoty) w wysokoÅ›ci okreÅ›lonej w umowie.

​

Uwaga! Do tego czasu Magnolia Club nie gwarantuje dostępności miejsca.

​

Krok 6. Potwierdzenie rezerwacji

Po otrzymaniu podpisu i wpłaty wysyłamy:

  • potwierdzenie rezerwacji,

  • potwierdzenie pÅ‚atnoÅ›ci.

bottom of page